Sprievodca nákupom

Milé zákazníčky!

Pre lepšiu orientáciu a rýchlejší nákup sme pre vás pripravili tohto sprievodcu nákupom. Tu nájdete návod pre vyhľadávanie produktov, vytvorenie a odoslanie objednávky a aj to, ako postupovať v prípade odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie. Pre rýchlejšiu navigáciu, kliknite na príslušnú položku.

Ako objednať tovar?

Kabelky si objednáte jednoducho niekoľkými spôsobmi:

Ak ste sa rozhodli kúpiť tovar prostredníctvom našej webovej stránky, pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ktorý vás prevedie celým procesom objednávky v niekoľkých krokoch (Odrážky sú klikateľné! Ak hľadáte odpoveď na konkrétnu otázku, pre rýchlu navigáciu kliknite na príslušnú odrážku.)

Ako vyhľadávať tovar

Tovar v našom internetovom obchode vyhľadáte jednoducho prostredníctvom kategórie produktov, ktoré sú v hlavnom menu. Ak máte jasnejšiu predstavu o tom, čo chcete kúpiť, využite možnosť vyhľadávania podľa názvu alebo typu kabelky.

Hľadáte darčeky k narodeninám vašej manželky, matky či k Vianociam? Nechajte sa inšpirovať našimi blogmi s tipmi na kabelky a módne doplnky. Alebo si pozrite naše aktuálne akcie.

Neviete sa rozhodnúť? Zavolajte nám, a my vám podaríme!

Využiť môžete telefónne čísla:

E-mail info@kabelkymoda.sk, alebo nás kontaktujte cez našu Facebook stránku Kabelky Kbas.

Ako si vytvoriť konto

Registrácia na našom e-shope trvá len pár sekúnd a výrazne zrýchli a zjednoduší vaše súčasné a budúce vytváranie objednávky. Pre registráciu kliknite vstrede hore na „ikonku postavičky“ a vyplňte svoje údaje. Tie budú použité na vybavenie objednávok a vytvorenie nákupného dokladu, faktúry. Vaše údaje sú u nás v bezpečí a rešpektujeme vaše súkromie. Informácie neposkytujeme tretím stranám.

Registrácia nie je pre vytvorenie objednávky povinná, no ušetrí vám čas pri budúcich objednávkach.

Kliknite vstrede hore na „ikonku postavičky

Prihlásenie ikonka

Kliknite na Registrácia vľavo hore, vyplňte všetky údaje a kliknite na veľké tlačidlo Registrácia

Registracia sk

Ako sa prihlásiť

Do svojho konta sa prihlásite cez ikonku postavičky“ vstrede hore, vyplňte svoje prihlasovacie meno a heslo a kliknite na tlačidlo Prihlásenie“. Prihlásiť sa môžete aj pri samotnom procese objednávky v časti Dodacie údaje. 

Prihlásenie pre registrovaného užívateľa

Ako pridať tovar do košíka

Kliknite na tlačidlo Do košíka“ pri kabelke, o ktorú máte záujem. Môžete tak urobiť v prehľade produktov:

Kúpiť produkt v kategórii

Alebo priamo na stránke produktu:

Kúpiť produkt

Takto vyzerá potvrdenie, že tovar bol vložený do košíka. V tomto kroku môžete kliknúť na tlačidlo Dokončiť objednávku“ a prejsť na vytvorenie záväznej objednávky, alebo kliknete na tlačidlo Pokračovať v nákupe“ a vyberať ďalšie produkty.

Produkt v košíku

Ako odstrániť tovar z košíka

Vpravo hore nájdete stav svojho košíka. Kliknite na košík vpravo hore a zobrazí sa vám zoznam produktov, ktoré ste vybrali, počet kusov, jednotková a celková cena. Tovar odstránite kliknutím na krížik vľavo pred názvom tovaru. V tomto kroku môžete upraviť aj počet kusov objednaného tovaru.

Obsah košíka

Ako získať zľavový kód

Získať ho môžete sledovaním nášho internetového obchodu, cez Facebook alebo Instagram. Platnosť zľavového kódu je ohraničená ponukou a v prípade otázok kontaktuje našu podporu online cez Facebook Kabelky Kbas.

Ako si uplatniť zľavový kód

Zľavový kód vložíte v prvom kroku pri vytváraní objednávky, tak ako je označené na obrázku.

Zlavovy kod sk

Ako dokončiť objednávku

Postupujte podľa nasledujúcich obrázkov, ktoré vás prevedú objednávkou a dokončením nákupného procesu.

Košík

Kliknite na košík a skontrolujte svoj tovar. Ak máte zľavový kód, vložte ho v tomto kroku. Kliknite na tlačidlo Dokončiť objednávku.

Košík

Spôsob dopravy

Zvoľte spôsob dopravy a spôsob platby. Kliknite na tlačidlo Pokračovať.

Spôsob dopravy a platby

Overenie údajov

Vyplňte svoje dodacie údaje. Ak máte vytvorený účet, prihláste sa

Dodacie údaje

Ak nie, kliknite na Nový zákazník a vyplňte svoje údaje. Ak je dodacia adresa iná, než fakturačná, zakliknite dole Adresa doručenia je iná ako fakturačná“ a pridajte adresu, na ktorú má byť tovar doručený. Na záver kliknite na tlačidlo Pokračovať“.

Dodacie údaje

Potvrdenie objednávky

Skontrolujte svoju objednávku a záväzne ju potvrďte kliknutím na tlačidlo Záväzne objednať“.

Zaväzne objednať

Ako zaplatiť

Platiť v našom internetovom obchode môžete dvomi spôsobmi: prevodom na bankový účet alebo v hotovosti na dobierku alebo pri osobnom odbere. Spôsob platby si zvolíte pri vytváraní objednávky, kde sa vám výška poštovného automaticky vypočíta.

Výber tovaru

Hľadáte kabelku pre seba, vašu mamu či priateľku? Radi vám poradíme. My sme totiž vo svete kabeliek experti! U nás nájdete jedinečné dizajnové kabelky, tašky, batohy, pánske tašky či módne doplnky od španielskeho výrobcu. Hľadáte darček pod stromček alebo k narodeninám? Zavolajte nám na naše telefónne čísla 02 21025886 alebo 00 421 944 627 725, zašlite nám e-mail na info@kabelkymoda.sk, prípadne nás kontaktujte cez Facebook stránku Kabelky Kbas. Radi vám pomôžeme s výberom tej správnej kabelky a s nákupom!

Tovar vo výpredaji

Naším zákazníkom sa usilujeme ponúkať kvalitné kabelky za výhodné ceny. Preto u nás vždy nájdete atraktívne zľavy. Chcete potešiť seba či svojich blízkych a zároveň ušetriť? Pozrite si naše aktuálne akcie.

Naše tipy

Byť štýlová, jedinečná, trendy či vybrať správny vianočný alebo narodeninový darček nie je vôbec jednoduché. Preto sme pre vás pripravili blog, v ktorom nájdete aktuálne novinky, inšpirácie a recenzie našich kabeliek, tašiek a módnych doplnkov.

Chcem tovar vrátiť, ako na to?

Kontrola zásielky

Zásielku pri prevzatí kuriérom skontrolujte. Viditeľne poškodený tovar nepreberajte a s kuriérom spíšte protokol o poškodení. Zašlite nám, prosím, následne e-mail o tom, že vám bola doručená poškodená zásielka. Obsah doručenej zásielky po prevzatí skontrolujte ihneď alebo najneskôr do 24 hodín. Chýbajúce časti, alebo vo vnútri poškodený tovar je potrebné bezodkladne nahlásiť predávajúcemu e-mailom na info@kabelkymoda.sk alebo telefonicky na čísle 02 21025886. Reklamácia z dôvodu nekompletnosti alebo poškodenia zásielky po tejto lehote nebude akceptovaná.

Odstúpenie od zmluvy

Ako kupujúci – spotrebiteľ môžete bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z.z.. Viac o odstúpení od zmluvy a postup nájdete na stránke odstúpenie od zmluvy.

Reklamácie

Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru a trvá 24 mesiacov, počas ktorých môžete tovar reklamovať. Prečítajte si reklamačný poriadok pre viac informácií o podmienkach reklamácie. Pre urýchlenie vybavovania vašej reklamácie použite reklamačný formulár.